2014. április 12., szombat

Teljes kiőrlésű liszttel készült hamburgerzsemle - CH diétához is




Hozzávalók:

30 dkg teljes kiőrlésű tönköly liszt
30 dkg fehér tönkölyliszt
2,5 g eritrit
1 tk. só
40 g kókuszolaj
100 g natúr joghurt
2,5 dl víz
1 tojás
1 cs. élesztő

Tojás a kenéshez

Én nem szoktam sokat pepecselni, egy tálba rakom a hozzávalókat és kézimixer dagasztórúdjával összedolgozom. Legalább másfél-két órát pihentetem, majd 8 egyforma részre osztom őket. Formázom, sütőpapírral bélelt tepsire teszem, megkenem tojással a tetejét.
Bekapcsolom a sütőt, 180 fokosra melegítem elő, addig a zsemlék még pihennek.
Ezt követően 20-25 perc alatt készre sütöm őket.

Nekem nem volt itthon fehér tönkölylisztem, így BL55-tel helyettesítettem, az így mért CH egy darab zsemlére, felfelé kerekítve 52 g CH/zsemle



Nincsenek megjegyzések: